I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

czwartek, 7 marca 2013

Urodziny taty !



Za zdrowie taty kieliszek pikolo.
Sto lat .sto lat ...,a może jeszcze więcej dla mojego taty.Zawsze czułem miłość taty i respekt swoją drogą też. Mama  może gadać produkować się nad wymyślaniem różnych historii,aby mnie zachęcić do wykonania podstawowych czynności,a tato powie raz  bez upiększania,a ja reaguje.Taka męska solidarność.Podobno są "tatusiowie",którzy jak się dowiedzą ,że dziecko wymaga specjalnej troski,uciekają od problemów.Mama co prawda w to nie wierzy,bo uważa,że jak facet ucieka to od kobiety.W każdym razie mój tato był zawsze przy mnie,nigdy się mnie nie wstydził i wspierał mnie i pomagał.Czyli zasłużył na miano taty.Kuba kupił tacie na prezent bluzkę,a że lubię  ciuchy szczególnie nowe,a tato da mi  o co poproszę więc  będę teraz paradował w prezencie urodzinowym.
 Tym którzy jeszcze nie mają pomysłu co zrobić z 1% podatku,nieśmiało przypominam o sobie,po prawej stronie blogu umieszczone są programy do rozliczenia podatku za 2012 rok z fundacji dzieciom " Zdążyć z pomocą".

WebRep
Ogólna ocena reputacji
Strona nie ma oceny reputacji
(za mało głosów)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz