I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

niedziela, 11 sierpnia 2013

Volwer w Jankowicach.

Mieliśmy dylemat,bo masaż Wibarger powinien być wykonywany przez dwa tygodnie co dwie godziny z przerwą na sen,a tu impreza  w Jankowicach. Na dworze chłodno dało nam słońce troszkę odpocząć od siebie ( co za dużo to nie zdrowo -święta prawda).Mama kombinowała,aby  wybrać się w krzaki gdy nadejdzie odpowiednia godzina,ale ze względu na rozbieranie zrezygnowała.Jeszcze by ją oskarżono o niecne zamiary ,jakby mnie rozebrała do majtek masowała i uciskała.Tak wiec stosowanie tegoż masażu jest deczko uciążliwe,jeśli chodzi o dyspozycyjność.Jakby co miałem dłuższą przerwę na sen :) Za to poskakałem na trampolinie,co też podobno ma właściwości terapeutyczne jeśli chodzi o czucie głębokie.
Oczywiście mama się rozmarzyła o zakupie takowej,ale analizuje na razie plusy i minusy. Do minusów należy to,że byłbym jedynym korzystającym ,bo to nie mam młodszego rodzeństwa (Kuby nie liczę bo siedemnastolatek na trampolinie to obciach),na  to ,że zostanę w najbliższym czasie wujkiem też się nie zanosi. Do plusów należy to ,że mógłbym skakać do woli ,pytanie tylko czy jakby trampolina stała na podwórku,też bym tak chętnie z niej korzystał? Mamo nie przekonasz się póki nie zakupisz. Prawda jest,że radość moja  była tak duża ,że część przeszła na mamę,więc już dwie osoby korzystają.:)Zostawmy to do przyszłego roku,bo sezon trampolin  dobiega końca. Muzyka i taniec, to jest to co lubię najbardziej i właśnie z tego powodu wybraliśmy się do Jankowic.Potańczyłem ,ze ho ho,nawet nie zaczepiałem każdej napotkanej osoby do tańca. M. twierdzi ,ze na koncertach tańczy się samemu i zaczyna to do mnie docierać.Więc fizycznie zmęczeni,za to psychicznie wypoczęci spędziliśmy popołudnie i wieczór w miłej atmosferze. Reggae i pop - muzyka do tańca i słuchania,a zespół Volwer na żywo wypada bardzo korzystnie.Do domu jechałem ze śpiewem na ustach.Jeszcze jeden raz....


 Udało mi się zatańczyć z panią:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz