I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

piątek, 30 marca 2012

Moje zainteresowania



Najlepiej to lubię oglądać telewizor.
Mam ulubione programy sportowe,to jest formuła,mecze, oglądałbym też boks,ale mi nie
pozwalają,nieraz tylko zerknę.
Mój ulubiony aktor : Cezary Pazura.
Mam nagrane  polskie filmy tj.;"Szczęśliwego Nowego Jorku",
"Pieniądze to nie wszystko",a z bajek to jestem pasjonatem "SHREKA",
Kewina też bardzo często oglądam.
Mam kamerę i  najlepiej jakby wszystko co robię ,ktoś nagrywał ,a ja bym potem oglądał.
Zdjęcia też  lubię oglądać i robić.
Muzyki mógłbym słuchać całymi dniami oczywiście  ulubionej i wtedy nogi mnie niosą do tańca.
W lecie są festyny,wiec z mamą bierzemy w nich udział,nieraz zapraszam innych do tańca ,ale to tylko na chwile ,bo zaraz chce tańczyć z kim innym.Najchętniej to  widziałbym wszystkich  tańczących i ich mobilizuje.
Fajne są takie zabawy jak pociąg.
Generalnie lubię ludzi ,chociaż moja mowa jest nie wyraźna i nie każdy mnie rozumie.
Zbieram smycze i paski z pasków robię kawałki,a smycze trzymam w rękach i przesuwam, nieraz daje do buzi ,ale mi nie wolno.Każdą napotkana osobę,pytam o smycz a jak mi da ,to i tak pytam.
Nie lubię żadnych  zabaw manualnych,jak coś mi zbrudzi ręce muszę je zaraz myć,wszelkie gry
też nie dla mnie,no chyba ,że muszę.
Pewnie dlatego,ze tak mało rzeczy  wykonuję moje ręce nie umieją wielu czynności np. jak wlewam  sok to często rozleje.

Mój wujek  Tosiek.

 Moje gospodarstwo zarasta trzeba posprzątać gałęzie,tata powycinał.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz