I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

sobota, 31 marca 2012

Nie dotykać mnie.





Jestem strasznie niedotykalski.
Mam buzię obszczypaną przez wiatr ,nie pozwolę jej posmarować, nawet jak się mamie
uda to zrobić siłowo przez zaskoczenie,lecę się myć.
Najbardziej przeżywali w domu jak to będzie z goleniem ,długo chodziłem
z kozią  brodą,bo się bano podejść do mnie z maszynką.
W końcu się odważono,całe szczęście,że żyję w takich czasach i dostęp do maszynek duży.
Trochę się kręcę śmieję,ale na razie nie jestem pozacinany.
Mama myśli o zakupie maszynki elektrycznej ,abym się sam golił.
Te moje ruchy są mało precyzyjne,więc nie wiem czy to dobry pomysł.
Mój wzrok też jest nie wyraźny,wiec  pewnie  mój brak dokładności też z tego wynika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz