I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

poniedziałek, 17 września 2012

Muzyka świata-SARI.

W piękne niedzielne popołudnie,zabieram rodziców do Żor na SARI.
SARI nie przegap
Niestety zdjęć nie posiadamy ,bo jak ja nie pamiętam o aparacie,to mamie się nie wspomni ( przed wyjazdem,była zajęta komputerem,kurnikiem,zakątkiem i takimi tam ) :).
Przy naszym rybnickim zespole  Carrantuohill,nogi same podskakują w rytm irlandzkiej  muzyki.
Poskakałem z młodzieżom do utraty tchu.
Gwiazdą wieczoru był Zakopower,a ja z moją cierpliwością tylko pytałem kiedy zagrają Boso.

Oj działo się ,działo,a tu rano trzeba do szkoły wstać,bo tak już jest ,że są przyjemności i obowiązki :)

1 komentarz:

  1. Dominik, dałeś czadu. Rozkręcałeś zabawę na równi z Zakopower i Carrantuohill.
    Pozdrawiam. Dawid (dawidos@os.pl)

    OdpowiedzUsuń