I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

niedziela, 30 września 2012

Dzień chłopca i spacer do lasu.

 Dzień Chłopaka Moje oczekiwania na święto chłopca dobiegło końca,teraz czekam na urodziny,a potem coś wymyślę :)
Przecież powinienem iść do przodu,więc mam motywacje ,czekam od święta do święta.
Moje wymagania co do prezentów na wszystkie  okazje i bez okazji też :), są proste: smycz ewentualnie pasek.Smycz dostałem i nawet doczekałem się piwa:)Podobno bez alkoholowe,ale smak ma prawdziwego ,wiec jestem zadowolony.


Na niedzielne słoneczne popołudnie mama zabrała mnie do lasu,obiecując kolorowe liście.
W lesie zielono, na  złotą jesień musimy jeszcze poczekać.





                           Wspinam się pod górkę:)

Z górki :)



źródełko,co niektórzy przyjeżdżają po wodę do spożycia.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz