I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

wtorek, 20 listopada 2012

Rehabilitacja na basenie.

Raz w tygodniu w roku szkolnym uczestniczę w zajęciach na basenie,a że nie chcę opowiadać co tam robię,więc mama wybrała się z aparatem na wizytację.
Ja jak to ja  najchętniej położyłbym się i  "róbta co chceta".
Panie opiekunki dwoją się i troją aby to był czas z korzyścią dla nas.
Trzeba przyznać ,że baza ich pomysłów jest ciekawa i zachęca nas do pełnego skorzystania z danego nam czasu.







Obserwując moich kolegów mamę  naszła refleksja od czego to wszystko zależy ?
Dwóch kolegów z mojej byłej klasy pięknie pływa,dlaczego ja tego nie potrafię?.
Czy wynika to z zaniedbania czy moich predyspozycji,może trzeba było jednak więcej  z siebie dać?
Chociaż mama nauczyła się pływać po 20 roku życia wiec wszystko jeszcze przede mną  :)
Żebym ja tego chciał było by łatwiej jak mnie zmobilizować ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz