I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Przygotowania do świąt.

Miałem dzień bardzo pracowity.Najpierw  zajęcia planowe w szkole,potem basen, a po pływaniu powrót do szkoły na dodatkowe zajęcia.
Zajęcia przygotowujące rodziców do współdziałania i wspierania dzieci w rozwoju  poświęcone były
przygotowaniom do świąt Bożego Narodzenia.Wraz z mamą wykonałem ozdoby na choinkę,kartki świąteczne i zdobiłem ciasteczka.Mama  jest  prawie tak uzdolniona artystycznie jak ja,więc pomagały nam nie ocenione panie nauczycielki.Zostaliśmy tez poczęstowani kawką, soczkiem, ciasteczkami i mandarynkami.
Bardzo miło i pożytecznie spędzone popołudnie.Mama przyjechała  po mnie autobusem,a rodzice Klaudii byli tak mili ,że odwieźli nas pod dom,nie musiałem się po nocy tułać  po przystankach.


Po powrocie na mamę czekało podziękowanie z Fundacji dzieciom 'Zdążyć z pomocą",mały gest a cieszy.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz