I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dzień Babci i Dziadka.

Moja szkoła co roku pamięta  o naszych seniorach. Dzisiaj odbyła się uroczystość z okazji ich święta.Zawsze na tę uroczystość zapraszam moje babcie i dziadka,niestety tylko babcia Aniela jest nie zawodna i chociaż nie zawsze dobrze się czuje mogę na nią liczyć ,że zaszczyci szkolne progi.Było by mi przykro ,że inni  składają babcią życzenia ,a ja bym nie miał komu.W ubiegłym roku tak się zdarzyło tzn. mama zastępowała babcię na uroczystości ,a ja nie wiedziałem co mam robić ,bo  to przecież święto babci jest. Rodzice mamy mieszkają w Kolbuszowej ,a babcia to teraz nawet wyjechała do USA.

Sto lat.

Dzień Babci
Dzień Dziadka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz