I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

niedziela, 6 stycznia 2013

Pytam.

Moje pytania powtarzane po dwa tysiące razy (nikt się nie doliczy ) sprawiają ,że niektórzy mniej  opanowani tracą cierpliwość.Ostatnio dyżurne tematy  dotyczą dnia babci i baliku.
-a święto babci kiedy będzie?
-a balik kiedy będzie?
Mama stwierdziła,że ja nie słyszę co mówią do mnie i chce mi urwać przynajmniej jedno ucho.
Nie wiem czy to żart czy na poważnie  na wszelki wypadek jak zadam moje pytanie  uciekam aż się kurzy zatykając uszy rękami,głupio by było tak bez ucha.
Jak mnie mama przestanie gonić,zaczynam pytać dalej,więc zabawa przednia,na efekty poczekamy.:)
Odnośnie moich przyzwyczajeń; W kościele na tacę tato  dał mi papierowego pieniążka,zawsze dostawałem monetę,więc oddawałem tacie papierek,wyciągając rękę po pieniążka ,mama znalazła monetę,oj byłby problem.Taki już jestem i dobrze mi z tym,a innym pozostaje się tylko dostosować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz