I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

czwartek, 14 lutego 2013

Bo to jest dzień miłości !!!

Niektórzy uważają ,ze to nie nasze święto tylko amerykańskie,ale trzeba czerpać z pomysłów innych,zwłaszcza jeśli namawiają do Miłości!
SerduszkoKażdy ma potrzebę przytulenia ,usłyszenia,że się jest kochany,wiec dziś wspaniała okazja ,aby powiedzieć "Kocham Cię",wiadomo nie każdemu ale....Więc od rana przypominamy sobie komu nie mówiliśmy dawno o  tym jak ważny jest dla nas i do dzieła.Ja jako kawaler do wzięcia ostatnio rozmyślam o Sandrze ( chodzi ze mną do szkoły),a nieraz przypomnę sobie o Angelice,którą poznałem w sanatorium.Już od kilku dni  przypominam mamie o święcie ,oby nie zapomniała kupić mi smyczy z tej okazji. Dziś dajemy słodkie buziaki.
U mnie z tymi  buziakami nie będzie łatwo ,mam chore gardło i zamiast spędzać zimowe ferie na sankach, siedzę w domu i zjadam gorzkie tabletki.
 Tym którzy jeszcze nie mają pomysłu co zrobić z 1% podatku,nieśmiało przypominam o sobie,po prawej stronie blogu umieszczone są programy do rozliczenia podatku za 2012 rok z fundacji dzieciom " Zdążyć z pomocą".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz