I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

poniedziałek, 4 lutego 2013

Problemy zdrowotne.

Wróciłem  z Niemiec,u brata było bardzo fajnie ,oprócz tego ,że jego mieszkanie mieści się na drugim pietrze, co było barierą nie do pokonania dla mnie.Moje kilogramy tato musiał wnosić,bo nogi nie chciały iść.Mama na miejscu nie próżnowała,po telefonie od pedagoga szkolnego,który opisał moje ataki złości w szkole sugerując ,aby z konsultować  się z psychiatrą..Psychiatra przychodzi do szkoły zna z widzenia jej uczniów.Sprawa wygląda tak w szkole  podobno bez przyczyny wpadam  w złość zaczynam krzyczeć i przeklinać.Natomiast w domu mama skarży się na moją powolność.Pani psychiatra po wysłuchaniu zapisała lek na wyciszenie emocji  Depakine Chrono,natomiast na lepszą prace mózgu Rivaldo,po zapoznaniu się z ulotka mama w szoku ,bo to lek stosowany u chorych na Alzheimera. Niby widać po mnie oznaki starzenia,nawet włosy mi siwieją,nie mówiąc o tym ,że poczytane,że  u osób z zespołem Downa proces starzenia i choroba Alzheimera zaczynają się w młodym wieku.Co niektórzy myśleli ,ze mnie to nie dotyczy,przecież dopiero skończyłem 18 lat.Troszkę to przerażające,ale nie po raz pierwszy zdrowie nas zaskakuje,a my się nie poddajemy :)Po powrocie do domu,mama mnie nie poznaje,twierdzi ,że jej Dominika podmieniona,na polecenia reaguje za pierwszym ,a już na pewno za drugim razem.Wstaję pokornie do szkoły ,ubieram się też sprawnie,nawet mam rano czas posłuchać  mojego hiciora"Babski świat" w wykonaniu"Ich Troje',i maszeruje bez oporów do szkoły.Nie to dziecko,jak chcę to potrafię.

Okres rozliczeniowy w pełni,liczymy na dobrą wole podatników ,że będą chcieli przekazać Dominikowi 1% podatku,który  pomoże w dalszym usprawnianiu i rehabilitacji. Podatek tak czy tak trzeba zapłacić,ale można zdecydować czy pójdzie na szczytny cel,czy zostanie w naszym kochanym  kraju z pożytkowany  w inny bliżej nie znany sposób. Za ten gest dziękuje Dominik wraz z rodzicami.
Na stronie fundacji można pobrać bezpłatny program do rozliczenia PIT-u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz