I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

czwartek, 6 czerwca 2013

Nowy wniosek na świadczenia pielęgnacyjne.

Mokro,zimno,sennie,z tego powodu nie wstałem dziś skoro świt,nie działały na mnie żadne kary ,obietnice i inne zmory.Chcę zostać w łóżku i róbta co chceta. Niestety z mamą trudno wygrać ,bo też uparta,wiadomo po kim to mam :)Na busa nie wstałem, mam karę zakaz  na telewizor i komputer,ale po godzinie budzenia ,wreszcie wyszedłem z objęć Shreka( taka pościel) .Mama jak już odstawiła mnie do szkoły,poszła  złożyć nowy wniosek o świadczenia pielęgnacyjny,jako ,że p. Monika złożyła wczoraj i wszystkie formalności załatwiła na miejscu mając przy sobie dowód osobisty,to i mamie się zachciało tak uczynić. Z długopisem w jednej ręce z dowodem w drugiej podeszła do urzędniczki. Zonk....pani wydała wniosek zapytała ,kto mamę ubezpiecza.Potrzebne jest ksero dowodu osobistego,ksero orzeczenia o niepełnosprawności i zaświadczenie   z Zusu,bo ten odprowadza składki na tatę i jego rodzinę.Mamie ciśnienie w górę ,głos o ton wyższy i pyta urzędniczkę; jak to jest możliwe,że wczoraj znajoma ,te same świadczenia była w stanie załatwić na miejscu nie biegając po zakładach pracy po zaświadczenia. .Urzędniczka z rozbrajającą szczerością wyjaśniła,iż ona słyszała,zaświadczenie jest wymagane ,natomiast niektórzy urzędnicy  twierdzą ,ze wystarczy oświadczenie .Na pytanie -czy na pewno jest wymagane to zaświadczenie,pani stwierdziła,że jak m. chce to może złożyć oświadczenie . W razie czego będą dzwonić ,aby uzupełnić dokumentacje.Ach jakie to wszystko fajne.Słoneczko przybądź ,bo w tobie nadzieja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz