I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

piątek, 28 czerwca 2013

Udanych wakacji.

Koniec roku szkolnego ,dla jednych łzy wzruszenia ,bo kilku uczniów z mojej szkoły zakończyło edukacje. Odchodzi też na emeryturę moja tegoroczna pani. Dla mnie to nie ma dużego znaczenia,bo  tylko pierwsze trzy lata pobytu w tej szkole miałem jedną panią ,a potem panie się zmieniały co roku,wiec czemu miało by być inaczej w tym?
Obecna pani chociaż była wychowawczynią tylko ten rok,była wspaniałą osobą znająca potrzeby,niektórzy w mojej klasie od września będą w szoku,ale niestety tak już ten świat urządzony ,że zmiany są nieodzowne.Jeszcze rok mieliśmy pozostać w obecnym budynku,a potem zmiana miejsca szkoły. Ja będę jeszcze uczniem SZSP przez dwa lata.To temat przyszłości,a teraz mam wakacje!!! Nikt mnie nie będzie wyganiał do łózka o 19 ,rano nie będzie pobudki.Można zegarki pochować.Na pożegnanie szkoły wszyscy składaliśmy sobie życzenia,podziękowania i tak mi się to spodobało,że każdej napotkanej osobie nie ważne starszej czy młodej  podawałem rękę i życzyłem udanych wakacji. No to; UDANYCH WAKACJI !!!!


SEZON BASENOWY ROZPOCZĘTY.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz