I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

środa, 27 czerwca 2012

Zakończenie roku szkolnego.

Dzisiaj zrobiliśmy sobie  nieoficjalne zakończenie roku szkolnego 2011/2012.
Uroczystość odbyła się w klasie,przy kawie soczku  i smacznym cieście,które
piekliśmy na zajęciach kulinarnych.
Przyszła p.Magda,która nas  opuściła,aby urodzić dzidziusia,a teraz się nim zajmuje.
Zaprosiliśmy też p.dyrektor i innych nauczycieli ,którzy nas kształcą w usamodzielnieniu.
w tej imprezie nie mogło też zabraknąć naszych rodziców.
Wszyscy wszystkim podziękowali ,było troszkę wspominków.

Od września czeka mnie dużo zmian,ponieważ klasa będzie rozdzielona.
Czterech uczniów będzie w klasie  pierwszej gimnazjum,natomiast ja z Bartkiem przeskakujemy do drugiej gimnazjum.To dopiero promocja o dwie klasy wzwyż:)
Nie jest to niestety wynik moich ponad przeciętnych wyników,tylko byłem w klasie z młodszymi kolegami,
a teraz dołączam do starszych.
Jeszcze jutro idę do szkoły ,a tak mi się ciężko wstaje.
Mama już nie ma pomysłu na obiecanki.
W piątek po świadectwo ,a potem  WAKACJE !!!!!!!!!!!!















Pani katechetka.

Dziękujemy pani dyrektor.


Pani ,która dba o naszą sprawność fizyczną.

Pan Tadek uczy nas muzyki.


Pani Magda.

                                           Pani Ewa uczy nas gotować i innych potrzebnych czynności domowych.











                         Obecna wychowawczyni pani Adrianna.




Koledzy podziękowali mi za wspólne lata w jednej klasie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz