I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

środa, 6 czerwca 2012

Festyn integracyjny

festyn
Dzisiaj na zalewie rybnickim odbył się Rodzinny festyn integracyjny.
Festyn był organizowany ,przez moją szkołę i muszę powiedzieć,że nasze panie bardzo się napracowały ,przy organizacji i cały dzień dzisiejszy  były zajęte,abyśmy ten dany nam czas przyjemnie spędzili.
Atrakcji było bez liku,pogoda dopisała,a jeszcze wczoraj lało jak z cebra
.
Jednak ,ktoś tam w niebie  nad nami  czuwa i za to też dziękuję Bogu.
Otwarcie festynu i regat żeglarskich ,było bardzo uroczyste.
Tak wiele było miejsc w które chciałem pójść,że nie wiedziałem gdzie najpierw.
Zacząłem od  skakania na dmuchanym zamku.









Powiem,że trochę się nawet zmęczyłem .
Następnie szybko ,bo już była ustalona godzina szliśmy na statek.













Dmuchana zjeżdżalnia od kilku lat nie jest już dla mnie straszna.










Auta strażackie,policyjne i ambulans.


Wszystkie dokładnie oglądnąłem.

















Przejażdżka bryczką,chociaż pan woźnica mówił,że to jest pojazd myśliwski.




Jak zwał tak zwał grunt ,że było przyjemnie .
Jeszcze zabawy sportowe.








A na koniec tańce.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz