I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

sobota, 19 maja 2012

Noc Muzeów

Wybraliśmy się razem z mamą autobusem do centrum Rybnika ,co niestety w naszej dzielnicy jest trochę utrudnione ,bo droga
zamknięta,trwają remonty i zostało wyznaczone tylko parę kursów.
W Rybniku mamy muzeum.

Nie jest to moje ulubione zajęcie,bo ja najbardziej jak już wspominałem lubię śpiew i taniec,
a w muzeum trudno tańczyć,ale też potrafiłem na dość długą chwilę skupić swoją uwagę.
Największe wyzwanie  było  to ,że spotkanie z Grzegorzem Kuśpielem było na pietrze.
Niestety nie udało się mnie przekonać,na wspinaczkę po schodach i zrezygnowani usiedliśmy na rynku.
















Patrzymy a do muzeum idą pani Magda i pani Aneta,za ich namową i ich pomocą udało mi się pokonać te schody w górę.Po wykładzie też nie chciałem zejść z samą mamą ,wiec p.Aneta mnie asekurowała z drugiej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz