I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

niedziela, 21 października 2012

Dream Park w Ochabach.

W piątek wysiadając z busa,pierwsze moje pytanie brzmiało;
-Wolne mam?
Co prawda mama wspominała,że zapisała mnie na wycieczkę do Dream Parku w Ochabach,ale
żeby zabierać mi weekend,to się nie godzi.
Po wielu pytaniach z tą samą odpowiedzią ,zgodziłem się na wyjazd.
Wycieczka była organizowana przez szkołę w ramach programu Bardziej aktywni-bardziej sprawni
współfinansowanego przez fundusze z Unii Europejskiej.
Niestety nie opowiem jak tam było i co robiłem.
Musi wystarczyć odpowiedz ,ze było fajnie  i robili zdjęcia .
Moja chęć dzielenia się wrażeniami jest mizerna .
Jestem zainteresowany kiedy przyjdzie Mikołaj. List już napisałem , ten temat zaprząta moją głowę i oto pytam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz