I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
(Paulo Coelho)

czwartek, 11 października 2012

Urodziny w szkole.

Po przebojach z zębem,wybrałem się dzisiaj do szkoły ,aby urządzić imprezkę.
Mam jeszcze problemy z jedzeniem,jestem chyba trochę nadwrażliwy -mi wolno :)
Wszyscy składali mi życzenia,byłem w centrum uwagi,czyli to co lubię .













Mama była w sądzie ,jest moim opiekunem,mówi ,ze się popłakała jak jej kazali złożyć przysięgę,że będzie się o mnie troszczyć. Też miała uroczyście.Teraz czeka na oficjalne pismo ,które ma przyjść pocztą.
Miała odpowiedzieć na kilka pytań,jednym z nich było czy  dostaję jakieś świadczenia.Zgodnie z prawdą M.odpowiedziała,że dostaje na mnie zasiłek pielęgnacyjny,kolejne pytanie brzmiało ,czy te 153 zł wydawane są na mnie.:)

1 komentarz: